no need for dreaming

Oj! Det har gått ungefär två hela veckor sedan jag uppdaterade senast. Som alla andra gånger, så har jag faktiskt tänkt på att skriva ett inlägg. Men det har liksom aldrig blivit av!
  Under veckorna har det antagligen sett ut som vanligt, skola och fotboll. Har även varit inne och handlat lite i stan några gånger. Riktigt praktiskt när jag tränar i Norrköping att innan dra och handla lite på stan. Jag var även på bio med lite vänner en helg, det blev Fifthy Shades Of Grey. Tänkte att det var så många som snackade om den filmen. Vissa tycker den är jätte bra och vissa tycker den är urdålig. Själv tycker jag nog att den var helt okej. Binta bjöd även in sig själv hos mig en helg och sov över.
  Idag var det träningsmatch mot IFK Nyköping hemma. En riktigt rolig match och vädret var helt underbart! En perfekt matchdag. Matchen slutade 2-1 till oss vilket var super kul då det var första träningmatchen! Efter matchen, drog jag in med familjen till stan där vi åt samt handlade lite. Jag köpte bland annat ett par låga vita converse samt lite träningskläder. Hemma sedan har jag endast pluggat.
  Imorgon är det dags för skolan igen samt fotbollstärning vid 18:00. Mycket än mer så kommer det inte att hända.
Ja, det var allt jag hade att berätta. Ni får ha det bra!
 
Jag och Amanda gav mamma fotografsjobb idag.


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback