on my cloud

Godkväll!
  Jag har precis kollat färdigt på en tre timmars lång film som vi har som läxa tills på torsdag, Shindlers List. En riktigt intressant och lärorik film om nazisterna och judarna under hitlers tid.
  Efter skolan idag drog jag nästan direkt till gymmet där det blev att träna biceps, triceps, axlar och lite mage. Jag har inte varit på gymmet på sjukt länge, så det kändes riktigt bra! Fotbollen tar ju upp all tid annars. Efter gymmet blev det lite läxor samt att kolla på filmen.
  Imorgon är det dags för fotbollsträning som vanligt. Antar att det inte lär hända så mycket mer än det. Sedan på torsdag ska jag, tillsammans med laget, se på P19s landskamp mellan Sverige - Litauen. Det kommer bli riktigt roligt och coolt att kolla på!
  Ja, jag ska väl alldeles strax hoppa i säng. Så godnatt allesammans!
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback