we build our own house

Hej!
  Idag är det den 20de mars vilket betyder att det är min födelsedag imorgon. Men det blev att fira lite redan idag med familjen hos pappa då dom inte kan vara med och fira mig imorgon.
  Under veckan som gått har jag endast gått i skolan och tränat fotboll. I skolan håller vi bland annat på med de nationella proven. Jag tycker faktiskt det är riktigt skönt då vi framförallt missar lektioner på grund av proven samt att man inte kan träna till dom. Man kan ju inte göra så mycket liksom, så jag känner att det får gå som det går. Så jag känner mig inte så nervös när det gäller nationella prov.
  Imorgon är det somsagt min födelsedag. Då blir det lite kalasfirande hos mamma. Sedan på söndag är det träningsmatch hemma mot Värmbol FC. Super kul! 
Ha en bra helg folket! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback